Integruj szybciej

Narzędzie Advisero to łatwe w integracji rozwiązanie dla Contact Center.

Zobacz Dokumentację
Integracja z messengerem

Sprawdź naszego bota demo, wystarczy że skopiujesz i wkleisz kod na swoją stronę

Code

<script>

(() => {

const script = document.createElement('script');

script.src = 'https://website.advisero.pl/widget/sdk.js';

(document.head || document.documentElement).appendChild(script);

script.onload = function() {

ADV.initWidget({

cid: '621f2ce4c4afa5d424a08a7b',

baseUrl: 'https://website.advisero.pl',

language: `${navigator.language || 'pl'}`,

translations: {

title: 'Advisero widget',

},

getCustomerData: (done) => {

let externalId = localStorage.getItem('adviseroTestWidget_externalId');

if (!externalId) {

externalId = '_' + Math.random().toString(36).substring(2, 9);

localStorage.setItem('adviseroTestWidget_externalId', externalId);

}

done(null, { externalId });

},

newMessageEvent: (isWidgetOpen) => {

console.log('New message received when widget was ', isWidgetOpen ? 'open' : 'closed');

},

});

}

})();

</script>

Zintegruj bota z Twoim systemem

Zintegruj Advisero ze swoim wewnętrznym systemem i korzystaj ze Sztucznej Inteligencji w swoim środowisku.

Dodaj Widget na stronę

Zobacz jakie to proste, wystarczy że skopiujesz i wkleisz kod na swoją stronę

Zobacz jak wygląda prawdziwa swoboda integracji

Korzystaj z zewnętrznych API

Sprawdzaj pogodę

Zintegruj bota z Twoim ulubionym kanałem pogodowym, dostawcą informacji czy innym serwisem dzięki API

Stwórz wirtualny kantor

Sprawdź kurs walut, zintegruj bota z API banku, sprawdzaj historię transakcji czy aktualne saldo.

Automatyzując 20% procesów w firmie, automatyzujesz 80% ruchu w Twoim CC

Umów Demo

Opracowana technologia zostanie skierowana dla Contact Centers, co pozwoli na ich odciążenie oraz usprawnienie pracy. Przeprowadzone prace rozwojowe, pozwolą wprowadzić do oferty produkty, których wcześniej spółka nie wytwarzała. W wyniku realizacji projektu, firma opracuje usługę, która została zidentyfikowana w wyniku analiz rynkowych oraz tendencji rozwojowych w zakresie automatyzacji procesów pracy. Dzięki opracowaniu i wdrożeniu na rynek systemu contact center opartym na mechanizmach eksperckich wykorzystujących sztuczne sieci neuronowe spółka stanie się jedynym dostawcą tego typu rozwiązań na rynku krajowym