Narzędzie Advisero to łatwe w integracji rozwiązanie dla Contact Center.
Zobacz DokumentacjęSprawdź naszego bota demo, wystarczy że skopiujesz i wkleisz kod na swoją stronę
<script>
(() => {
const script = document.createElement('script');
script.src = 'https://website.advisero.pl/widget/sdk.js';
(document.head || document.documentElement).appendChild(script);
script.onload = function() {
ADV.initWidget({
cid: '621f2ce4c4afa5d424a08a7b',
baseUrl: 'https://website.advisero.pl',
language: `${navigator.language || 'pl'}`,
translations: {
title: 'Advisero widget',
},
getCustomerData: (done) => {
let externalId = localStorage.getItem('adviseroTestWidget_externalId');
if (!externalId) {
externalId = '_' + Math.random().toString(36).substring(2, 9);
localStorage.setItem('adviseroTestWidget_externalId', externalId);
}
done(null, { externalId });
},
newMessageEvent: (isWidgetOpen) => {
console.log('New message received when widget was ', isWidgetOpen ? 'open' : 'closed');
},
});
}
})();
</script>
Zobacz jak wygląda prawdziwa swoboda integracji
Opracowana technologia zostanie skierowana dla Contact Centers, co pozwoli na ich odciążenie oraz usprawnienie pracy. Przeprowadzone prace rozwojowe, pozwolą wprowadzić do oferty produkty, których wcześniej spółka nie wytwarzała. W wyniku realizacji projektu, firma opracuje usługę, która została zidentyfikowana w wyniku analiz rynkowych oraz tendencji rozwojowych w zakresie automatyzacji procesów pracy. Dzięki opracowaniu i wdrożeniu na rynek systemu contact center opartym na mechanizmach eksperckich wykorzystujących sztuczne sieci neuronowe spółka stanie się jedynym dostawcą tego typu rozwiązań na rynku krajowym