Advisero to panel obsługi Użytkowników, kontaktujących się za pośrednictwem Widgeta lub Messengera. Przeznaczony jest dla Administratorów, Managerów, Konsultantów oraz Projektantów bota, np. zespołu Customer Service.
Przydatne statystyki i zaawansowane dashboardy, pozwalają w prosty sposób koordynować pracę Twojego contact center.
Umieść widget czatbota na stronie i pomagaj swoim klientów w nawet w najtrudniejszych sprawach 24h na dobę.
<script>
(() => {
const script = document.createElement('script');
script.src = 'https://website.advisero.pl/widget/sdk.js';
(document.head || document.documentElement).appendChild(script);
script.onload = function() {
ADV.initWidget({
cid: '621f2ce4c4afa5d424a08a7b',
baseUrl: 'https://website.advisero.pl',
language: `${navigator.language || 'pl'}`,
translations: {
title: 'Advisero widget',
},
getCustomerData: (done) => {
let externalId = localStorage.getItem('adviseroTestWidget_externalId');
if (!externalId) {
externalId = '_' + Math.random().toString(36).substring(2, 9);
localStorage.setItem('adviseroTestWidget_externalId', externalId);
}
done(null, { externalId });
},
newMessageEvent: (isWidgetOpen) => {
console.log('New message received when widget was ', isWidgetOpen ? 'open' : 'closed');
},
});
}
})();
</script>
Ciesz się renomą i zaufaniem klientów
Opracowana technologia zostanie skierowana dla Contact Centers, co pozwoli na ich odciążenie oraz usprawnienie pracy. Przeprowadzone prace rozwojowe, pozwolą wprowadzić do oferty produkty, których wcześniej spółka nie wytwarzała. W wyniku realizacji projektu, firma opracuje usługę, która została zidentyfikowana w wyniku analiz rynkowych oraz tendencji rozwojowych w zakresie automatyzacji procesów pracy. Dzięki opracowaniu i wdrożeniu na rynek systemu contact center opartym na mechanizmach eksperckich wykorzystujących sztuczne sieci neuronowe spółka stanie się jedynym dostawcą tego typu rozwiązań na rynku krajowym