Business Development Manager

Sztuczna inteligencja zmieni świat jaki znamy. Jeśli pasjonują Cię nowe technologie, potrafisz rozmawiać o potrzebach klienta, znasz i rozumiesz nowoczesną sprzedaż i doceniasz skutecznie działający marketing - dołącz do nas!

Aplikuj
O Advisero

Advisero to młoda, rozwijająca się spółka, która dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji stworzyła własne narzędzie do budowania chatbotów. Machine Learning i Natural Language Understanding pozwalają nam tworzyć inteligentne boty, które z powodzeniem wyręczają człowieka w centrach obsługi klienta. Fizycznie jesteśmy zlokalizowani w Katowicach, ale głowy mamy w “chmurze”, a nasze ambicje sięgają o wiele dalej.

Chcemy, aby nasz zespół składał się z najlepszych graczy i takich poszukujemy.

Code

<script>

(() => {

const script = document.createElement('script');

script.src = 'https://website.advisero.pl/widget/sdk.js';

(document.head || document.documentElement).appendChild(script);

script.onload = function() {

ADV.initWidget({

cid: '621f2ce4c4afa5d424a08a7b',

baseUrl: 'https://website.advisero.pl',

language: `${navigator.language || 'pl'}`,

translations: {

title: 'Advisero widget',

},

getCustomerData: (done) => {

let externalId = localStorage.getItem('adviseroTestWidget_externalId');

if (!externalId) {

externalId = '_' + Math.random().toString(36).substring(2, 9);

localStorage.setItem('adviseroTestWidget_externalId', externalId);

}

done(null, { externalId });

},

newMessageEvent: (isWidgetOpen) => {

console.log('New message received when widget was ', isWidgetOpen ? 'open' : 'closed');

},

});

}

})();

</script>

Kompetencje

Szukamy osoby, która zna się na nowoczesnej sprzedaży B2B, potrafi rozwijać relacje z dużymi klientami i rozumie jak prowadzić dla nich sprzedaż doradczą. Kogoś kto  pracuje na długich lejkach i wie jaka jest ich specyfika. 

Super jeśli potrafisz współpracować z działem marketingu, wiesz z doświadczenia czym jest prospecting i czym się różni SQL od MQL, bo potrafisz kwalifikować leady. Poszukujemy kogoś, kto traktuje CRMa jak przyjaciela, a nie zło konieczne i rozumie jak odwzorować w nim proces sprzedaży

Chcemy pracować właśnie z Tobą, jeśli potrafisz zadawać pytania i słuchać odpowiedzi, a do tego robisz to również po angielsku. No i najważniejsze - szukamy osoby, która jest zorientowana na cel, czyli wie jak zamykać sprzedaż z sukcesem 🏆

Nie wymagamy wiedzy z obszaru machine learning czy sztucznej inteligencji – tego sami Cię nauczymy!

Mile widziane: przesłuchanie całego podcastu Szymona Negacza (lub równoważnego).

Obowiązki

Do Twoich obowiązków będzie należało przede wszystkim prowadzenie działań sprzedażowych i rozwój biznesu. Każdy sposób jest dobry, ale musisz się liczyć z tym, że będzie to między innymi:

  • Bieżąca współpraca z marketingiem (obsługa pozyskanych leadów, pomoc w tworzeniu i targetowaniu kampanii outboundowych i inboundowych).
  • Kwalifikacja leadów.
  • Prowadzenie procesów sprzedażowych zgodnie z ustalonym standardem.
  • Badanie potrzeb klienta i przedstawienie koncepcji ich zaspokojenia za pomocą oferowanych przez nas produktów.
  • Tworzenie ofert według ustalonego szablonu.
  • Zamykanie procesu sprzedażowego (negocjowanie i finalizowanie umów).
  • I pewnie wiele, wiele innych…

Oferujemy

Oferujemy Ci wejście na pokład firmy zajmującej się technologią, która może zmienić świat i pracę w zespole świetnych specjalistów w swoich dziedzinach. 

Liczymy, że będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje i rosnąć razem z nami. Będziesz miał realny wpływ na produkt, który tworzymy i na procesy, którym będziesz podlegał. Chcemy żebyś był odpowiednio wynagradzany za swoją pracę, a dodatkowo oferujemy przemyślany system premiowy.

Nasza firma to nadal startup, więc nie spotkasz tu korporacyjnych nakazów i obowiązków które zabijają kreatywność.

Forma zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę
Wynagrodzenie: 11 000 - 13 000 netto (B2B lub ekwiwalent na UoP)

Dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj

Opracowana technologia zostanie skierowana dla Contact Centers, co pozwoli na ich odciążenie oraz usprawnienie pracy. Przeprowadzone prace rozwojowe, pozwolą wprowadzić do oferty produkty, których wcześniej spółka nie wytwarzała. W wyniku realizacji projektu, firma opracuje usługę, która została zidentyfikowana w wyniku analiz rynkowych oraz tendencji rozwojowych w zakresie automatyzacji procesów pracy. Dzięki opracowaniu i wdrożeniu na rynek systemu contact center opartym na mechanizmach eksperckich wykorzystujących sztuczne sieci neuronowe spółka stanie się jedynym dostawcą tego typu rozwiązań na rynku krajowym